Budapest és Nyíregyháza után Zalaegerszegen is lesz bázisa a cégnek.

A zalai megyeszékhelyen már elkezdődött az új munkatársak felvétele, az álláslehetőség itt található: https://esensekarrier.hu/8-oras-allas/telefonos-ugyfelkapcsolati-munkatars/
Milt kell tudni az eSense-ről, mivel foglalkozunk?
Az eSense egy országos, tőzsdén jegyzett, telefonos munkákat kínáló cég, értékesítési és ügyfélszolgálati feladatokat végzünk elsősorban országos bankoknak és telekommunikációs cégeknek. A vállalat számára a kezdetektől kiemelt fontosságú volt, hogy minden munkatársunk teljesen bejelentve, alkalmazottként dolgozik. A fizetés alapbérből és jutalékból áll, utóbbit átlátható rendszerben számoljuk el. Fel szokott merülni a jelentkezőknél a kérdés, hogy a betanulási időre és a jutalékra is vontakozik-e, hogy teljesen bejelentett, a válasz mindkét esetben igen.
Készült egy videó is arról, hogy a telefonos értékesítői munka milyen az eSense-nél. A videó közzététele óta annyi változott, hogy a covid óta már nem ilyen nyüzsgő a budapesti CallCenterünk, mert nagy a home office aránya.
Hogyan tudsz jelentkezni a munkára és milyen a felvételi folyamat?
Az összes állásunk elérhető itt, az eSense karrieroldalán: https://esensekarrier.hu/allasaink/, de beküldheted az önéletrajzodat az [javascript protected email address] email címre is. Ezután jön az online vagy személyes interjú, de akkor is visszajelzünk, ha nem jutottál tovább. Miután felvételt nyertél hozzánk, elkezdődik a betanulási folyamat, melyben a trénereinktől sajátíthatod el a munkához kapcsolódó feladatokat. Ezután bekerülsz a csapatodba, és továbbra sem hagyunk magadra, a mentorok folyamatosan támogatnak, visszajelzést adnak és segítenek abban, hogy még jobb értékesítővé válj.
Milyen munkahely az eSense?
Ha a covid előtt hangzik el az a kérdés, akkor egyértelműen a közösséget emeltük volna ki, mint a legeslegjobb dolgot. A közösség most is szuper, de a home office lehetőségek miatt kevesebbet találkozunk. Ami viszont nem változott: segítőkész, befogadó kollégákkal, illetve szakmailag nagyon profi, emberséges csoporvezetőkkel, CallCenter vezetővel fogsz találkozni. A cég vezetése rugalmas, a vállalati kultúra pedig közvetlen. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy az eSense jó munkahely legyen. Rendszeresen kérünk visszajelzést a kollégáktól, hogy min és hogyan lenne érdemes változtani, a legjobb javaslatokat pedig megvalósítjuk. Többször elnyertük a Szerethető munkahely és a Példakép munkahely címet.