Jó csapat vagyunk, pedig több mint százan dolgozunk együtt, egy légtérben minden nap. Ezt most már home office-ból igyekszünk fenntartani. Együtt tanuljuk, hogyan működik az online csapatmunka és hogyan tudunk online közös programokat csinálni.
Igazából nem gondoltuk, hogy egyszer eljön az a pillanat, amikor a CallCenterben mindenki otthonról dolgozik majd. Nem erre voltunk berendezkedve, nem ilyenek voltak a folyamataink, ráadásul ez a munka tényleg olyan, hogy fontosak benne a személyes kontaktusok. Egyrészt szakmailag: gyakran azonnali válasz kell a csoportvezetőtől egy-egy felmerülő problémára, másrészt emberileg: az értékesítésben nagyon számít a csapat, közösen például könnyebb átlendülni a nehézségeken. Ráadásul a kollégák szerint az eSense egyik legnagyobb megtartóereje a jó közösség.
Folyamatosan követtük a koronavírussal kapcsolatos híreket, és a cég vezetői március közepén úgy döntöttek, a biztonság kedvéért jobb előre felkészülni a nehezebb időkre, így egy hét alatt mindenki home office-be települt és onnan végzi a napi munkáját. Akinek kellett, vitte haza az irodai számítógépét vagy akár az irodai székét. Meglepően rugalmas volt az átállás.
Azóta egy csomó új dolgot tanultunk: videós online kávézásokat tartunk, online felületen oldjuk meg a szakmai problémákat, a közös csatornán vidítjuk fel egymást vagy éppen adunk egymásnak home office túlélési tanácsokat. Kiderült az is, hogy egyértelműen macskás a csapat, de azért néhány kutya, teknős és nyúl is felbukkan a képeken. Átálltunk, mert muszáj volt, és mindenki azon dolgozik, hogy alkalmazkodjunk az új helyzethez. #Vigyázzunkegymásra - ez most a legfontosabb!