Írj nekünk

[javascript protected email address]

Telefonos ügyféltámogató munkatárs

 

 

Mit kell tudni a munkáról?

Erre az állásra átmenetileg nincs felvétel.

Főbb feladatok

Országos telekommunikációs cég online shopjába érkező telefonhívások fogadása, szerződéskötés és hosszabbítás, vásárlás támogatása, adminisztráció, jellemzően lakossági ügyfelekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • legyen középfokú végzettséged
  • szeress beszélni
  • légy pozitív pozitív és nyitott
  • érdekeljen a telekommunikációs terület
  • legyen call centerben szerzett ügyfélszolgálati (keresztértékesítéssel) vagy értékesítési tapasztalatod

 

Amit kínálunk

  • fix alapbér + jutalék
  • teljesen bejelentett fizetés – már az első munkanaptól
  • home office lehetőség – ehhez minden eszközt biztosítunk
  • kedvezményes dolgozói mobil előfizetés
  • 8 órás munkakör – hétfőtől péntekig 8:00-20:00 | havi 2 szombat 8:30-17:00
  • egyszeri éves lojalitási bónusz: bruttó 375.940 Ft (a kifizetés módja éves bónusz formájában; időarányosan, a ledolgozott évet követő év májusában történik meg)  
  • utazási támogatás; biztos háttér; modern irodai környezet
  • betanulási idő – 2 hét Budapesten – szállást biztosítjuk, ha nem a fővárosban élsz

 

Jövedelem

br. 530 000 Ft

Helyszín

Budapest

Végzettség

Középfokú

Munkarend

8 órás
#homeoffice#8órás#sales#szupercsapat
Mentsd el későbbre vagy küldd el valamelyik barátodnak ezt az álláslehetőséget!Elküldöm

Értesítést kérek, ha újra elérhető ez az állás.

Add meg az elérhetőséged és email értesítést küldünk, ha tudsz jelentkezni erre a pozícióra...