Mit kell tudni a munkáról?
Erre az állásra átmenetileg nincs felvétel.
Főbb feladatok
Országos telekommunikációs cég online shopjába érkező telefonhívások fogadása, szerződéskötés és hosszabbítás, vásárlás támogatása, adminisztráció, jellemzően lakossági ügyfelekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások
- legyen középfokú végzettséged
- szeress beszélni
- légy pozitív pozitív és nyitott
- érdekeljen a telekommunikációs terület
- legyen call centerben szerzett ügyfélszolgálati (keresztértékesítéssel) vagy értékesítési tapasztalatod
Amit kínálunk
- fix alapbér + jutalék
- teljesen bejelentett fizetés – már az első munkanaptól
- home office lehetőség – ehhez minden eszközt biztosítunk
- kedvezményes dolgozói mobil előfizetés
- 8 órás munkakör – hétfőtől péntekig 8:00-20:00 | havi 2 szombat 8:30-17:00
- egyszeri éves lojalitási bónusz: bruttó 375.940 Ft (a kifizetés módja éves bónusz formájában; időarányosan, a ledolgozott évet követő év májusában történik meg)
- utazási támogatás; biztos háttér; modern irodai környezet
- betanulási idő – 2 hét Budapesten – szállást biztosítjuk, ha nem a fővárosban élsz
Jövedelem
br. 530 000 Ft
Helyszín
Budapest
Végzettség
Középfokú
Munkarend
8 órás
#homeoffice#8órás#sales#szupercsapat
Értesítést kérek, ha újra elérhető ez az állás.
Add meg az elérhetőséged és email értesítést küldünk, ha tudsz jelentkezni erre a pozícióra...