Írj nekünk

[javascript protected email address]

Milyen egy CallCenterben dolgozni?

Felejtsd el, amit eddig a telefonos értékesítési munkáról gondoltál!

Milyen egy CallCenterben dolgozni?

Senki nem állítja, hogy CallCenterben dolgozni könnyű munka, de megtanulható, szerethető és jól lehet vele keresni. Nézd meg, mit mondanak az eSense-esek!

 

Iskolában nem tanítják a CallCenteres szakmát, mégis viszonylag sokan dolgoznak telefonos értékesítőként vagy ügyfélszolgálatosként. Aki elkezd az eSense-nél dolgozni, először megtanulja az alapokat, amit aztán mentorok segítségével folyamatosan fejleszteni tud. Nálunk a legkülönbözőbb foglalkozású emberek dolgoznak: az ápolónőtől az ügyvédig, a műkörmöstől a tanárig. Ugyanilyen színesek vagyunk életkorban is, a legfiatalabb és a legidősebb munkatársunk között több mint 30 év a korkülönbség.

Csoportokra bontva egy közös térben, délelőttös és délutános műszakban dolgozunk – de csak hétköznapokon. Nem mindenki ugyanazt csinálja, több különböző kampány fut egyszerre. Mindenkinek saját munkaállomása van, amit úgy dekorál, ahogy akar, a székek pedig kényelmesek.

Van egy nagy közös konyhánk és étkezőnk különféle automatákkal és egy klassz terasszal. Napközben többször tartunk szünetet, ezt eltöltheted akár a teraszon vagy a pihenőszobában is. Lehet csocsózni, ping-pongozni, Xboxozni vagy csak lazítani a masszázsfotelben.

Tudjuk, az egyik legfontosabb kérdés a fizetés. Az eSense-nél mindenki teljesen szabályosan, bejelentve kapja a fizetését, ami alapbérből és jutalékból áll. Minél ügyesebb értékesítő valaki, annál jobban tud keresni, de támogatjuk a betanulási időszakot is! A jutalékrendszer átlátható és a cégen belül mindenki számára minden eleme nyilvános. A kollégák szerint nálunk tényleg nagyon jók a fizetések! 

Nem kaptál mindenre választ? Van még kérdésed? Írj nekünk!

Dolgoznál velünk? Itt tudsz jelentkezni!