Írj nekünk

[javascript protected email address]

Kik a legjobb CallCenteresek?

Hét éve alapítottuk az eSense Példakép programját: a legjobban teljesítő kollégák félévente nyerhetik el a címet. Eddig több mint harminc CallCenteresnek sikerült ezt teljesítenie. Jelenleg Gabi, Dani és Peti a csúcstartók. Ők a legjobbak, de egyáltalán nem érzik magukat különlegesnek, azt mondják, csak teszik a dolgukat. Mégis úgy tűnik, ezt elég jól csinálják.

Kik a legjobb CallCenteresek?

Gabi öt és fél éve dolgozik a cégnél és már tízszer lett példakép. Gyakorlatilag csak az érkezése utáni első fél évben nem zsebelte be az elismerést, de ezt betudhatjuk a beszokós időszakok izgalmának is. Azt mondja, ma már nem egyszerűen öröm és büszkeség, de cél is, hogy mindig a példaképek között legyen a neve. „Egyre nehezebb példaképpé válni, az előző félévben kicsit aggódtam is, hogy sikerül-e. Ahogy a világ, úgy a cég is folyamatosan fejlődik, ezért nekünk is egyre jobbnak és jobbnak kell lennünk, hogy megfeleljünk az elvárásoknak. Folyamatosan példaképnek lenni számomra olyan, mintha mindig vizsgára készülnék: ha egyszer sikerült jól teljesíteni, akkor a következőn is jól akar az ember szerepleni” – mondta.

Gabi pénzügyi területről érkezett a céghez, két diplomája van. Mindig is ki akarta próbálni magát a CallCenteres munkában és végül itt ragadt, amit egyáltalán nem bánt meg. „Sose gondoltam volna, hogy lehet egyszerre ilyen lazán, motiváltan mégis komolyan dolgozni, mint az eSense-nél. Az üzleti szabályokat már jól ismertem korábbról, de arra nem számítottam, hogy ilyen baráti lesz a légkör. Persze vannak elvárások, amiknek meg is kell felelni, de összetartó a csapat, a vezetőkhöz tényleg bármikor fordulhatunk, ráadásul mindig képesek újabb és újabb motivációs ötletekkel előállni” – tette hozzá.

 

Dani már több mint 9 éve dolgozik az eSense-nél és 14-szeres példakép, azaz amióta van a program, minden egyes alkalommal elnyerte a címet! Mielőtt a céghez került, két évet húzott le nagykereskedőként, majd visszaült az iskolapadba és egyetemi diplomát szerzett. Nem tervezte, hogy CallCenteres lesz, mégis itt van, és ezt egyáltalán nem bánja.

„Lehetnek az embernek előítéletei, de szerintem érdemes mindent kipróbálni, mielőtt döntünk róla. Én megtaláltam a helyem az eSense-nél. A társaság szuper és az ösztönzők is értékesek. Ha jól teljesítünk akár szabad órákat vagy plusz szabadnapot is kaphatunk, de volt már példa arra is, hogy wellness-t nyerhettünk” – mesélte. Szerinte a szintet mindig tartani kell, de ha van miért, akkor az motivál. „Példaképnek lenni fontos elismerés. Nem könnyű minden félévben elérni a célt, de nem is lehetetlen. Az alap, hogy eredményeket kell produkálni, de más összetevői is vannak a dolognak. Fontos a hívások minősége és például az is, hogy késünk-e. Szóval tényleg a topon kell lenni. Nagyon örülnék, ha újra sikerülne, de azt is tudom, hogy nem mindig csak rajtunk múlnak a dolgok” – fogalmazott.

Peti szintén 9 éve dolgozik a cégnél. Eddig 12-szer lett példakép. Büszke rá, de nem ezzel kel és fekszik. „Nem az a célom, hogy példakép legyek, hanem az, hogy jól végezzem a munkámat. Ha az ember felállít magában egy mércét és ahhoz tartja magát, akkor ez jó eséllyel sikerül és értékelni is fogják. Persze, a külső tényezők is szerepet játszhatnak abban, hogy az adott félévben hogyan teljesítünk. A CallCenteres eredmények viszont jól mérhetők és az is látszik, hogy ki, hogy áll a munkához, ezért egyáltalán nem lehetetlen tartani egy állandó szintet” – hangsúlyozta.

Az eSense-nél több ösztönző- és jutalmazó program is működik annak érdekében, hogy mindenki kihozza magából a legtöbbet! Értékeljük a jó teljesítményt!

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja a Jogi nyilakozatban foglaltakat.

Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
EsenseKarrier
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Marketing cookie-k
_fbp
Ezt a cookie-t a Facebook Pixel használja, hogy nyomon tudja követni a weboldal tulajdonosa a kapmányának pontos eredményét.
Statisztika cookie-k
__utma
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg. Vizsgálja a felhasználó viselkedését az oldalon.
__utmb
Ezzel a Google Analytics vizsgálja az új munkamenetet.
__utmc
Az __utmb cookie gyermeke.
__utmt
Google Analytics használja ezt a cookie-t, hogy megakadályozza a mérési adatok túlcsordulását.
__utmv
Ezzel a Google Analytics tárolja az oldal fejlesztői által egyénileg definiált látogatói paramétereket.
__utmz
Ezzel a Google Analytics tárolja, hogy a látogató honnan érkezett az adott aloldalra.