Írj nekünk

[javascript protected email address]

Tele vagy ambícióval és sokra vinnéd? Legyél CallCenteres, a legjobbak is így kezdték!

Miért érdemes a CallCenteres munkát választani? Erre a kérdésre válaszol az eSense #eniscallcentereskentkezdtem kampánya, amelyben sikeres, CallCenterből indult vezetők oszlatják el a szakmával kapcsolatos tévhiteket, és árulják el, miért büszkék rá egytől-egyig, hogy telefonos értékesítőként indult a karrierjük.

Tele vagy ambícióval és sokra vinnéd? Legyél CallCenteres, a legjobbak is így kezdték!

Lehetőségek tárházát nyújtja

Böröcz Bence, az Erste Bank osztályvezetője pontosan tudja, általában nem úgy ébred fel az ember reggel, hogy CallCenterben akar dolgozni, aztán később mégis kiderülhet, hogy ez volt a legjobb döntés. Ez történt vele is: már 14 évesen vállalt diákmunkát, iskola után napi négy órában telefonált, amire azóta is jó szívvel emlékszik. „Ha valakinek jót akarnék, biztos azt kívánnám, hogy CallCenterben kezdje a pályáját, mert ez a munka olyan tapasztalattal ruházza fel, amit sehol máshol nem szerezhet meg. A tanultakat ráadásul nem csak a munka világában, de a hétköznapokban, akár a párkapcsolatában is kamatoztathatja majd” – árulta el, hozzátéve: ő rengeteg lehetőséget kapott rá, hogy kiteljesedjen és ma is állítja, akiben itt megvan a fejlődés iránti vágy, az biztos sikeres lesz ezen a területen.

Vezetői ambíciókkal tökéletes választás

Hasonló véleményen volt Eölyüs Endre is, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős vezetője. „Akinek vezetői ambíciói vannak, jobb helyen nem is lehetne. Nagyon ritka a perspektíva, amit a CallCenterek világa ezen a szinten nyújtani tud. A legjobb döntés volt, hogy az egyetem után ilyen állásban kezdtem, mert megtanultam, hogyan kell dolgozni” – fogalmazott. Szerinte ezt a tudást nem lehet egyetemen megszerezni, hiszen a tanuláshoz ott kell lenni, élesben kell kipróbálni mindent, ami csak felmerülhet munka közben, ebből pedig óriási előnyt lehet később kovácsolni az élet bármely területén.

Fejlődésre ösztönöz és elkísér az úton

Uzoni Balázs a Vodafone Global Partner Service menedzsere mindig érdeklődött a bankok világa iránt, ezért amikor lehetőséget kapott rá, hogy egy pénzintézet CallCenterében próbálja ki magát, azonnal igent mondott. Tíz évet dolgozott itt és ma is büszke az eredményeire. „Annyira megszerettem az ügyfelekkel való munkát, hogy a későbbiekben is mindig ilyen pozícióban dolgoztam” – mesélte és kiemelte, eddig minden munkakörbe be tudta építeni a tapasztalatait, és csak elfogultan tud visszatekinteni ezekre az időkre. Szavai szerint ez a munka fejlődésre ösztönöz és rengeteg lehetőséget nyit meg az ember előtt.

Jól fel lehet mérni, hogyan működik egy profi cég

Seres Miklós, a Hilti Hungária Kft. ügyvezető igazgatója is az egyetemi évei alatt ismerkedett meg a CallCenterek világával. Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen helyen kezdtem. Rendkívül jó rálátásom nyílt arra, hogyan működik egy profi cég – mondta és hozzátette, a CallCenteres munka kiváló alapot biztosított a későbbiekhez, hiszen fejlesztette a kommunikációs készségeit és megtanította együttműködni. Rengeteget épített az itt szerzett tapasztalataira. Mivel alapvetően az ügyfél igényeit kell kiszolgálni, azok, akikben van segítő szándék, biztos, jól érzik magukat ebben a munkakörben – vélekedett.

Az eSense alapítását is CallCenteres évek előzték meg

Jakab Szabolcs az eSense vezérigazgató-helyettese 1998-ban kezdett az egyik bank CallCenterében dolgozni. Eredetileg ügyvédnek készült, de azóta sem bánta meg, hogy végül más irányba fordult az élete. „A kezdeti évek alatt tanultam meg mindent a kommunikációs, az értékesítési-, és a tárgyalási helyzetek kezeléséről” – mondta. Úgy véli, ez a tudásanyag különösen jól jött, amikor megalapították saját cégüket, az eSense-t. Külön büszke rá, hogy a volt kollégák közül sokaknak jelentett fontos tapasztalatot az a néhány év, amit itt eltöltöttek, többen közülük vezetővé is váltak különböző üzleti területeken és mára már kifejezetten jó referenciának számít az eSense.

Mindent megtanít a kapcsolatépítésről

Kovács Judit, az eSense HR vezetője is CallCenteresként kezdte és már közel 20 éve dolgozik a cégnél. Szerinte ebben a munkakörben minden megtanulható a kapcsolat- és bizalomépítésről. „A tévhitekkel ellentétben telefonos értékesítőnek lenni valódi szakma. Itt profik ülnek, akik pontosan tudják a dolgukat” – tette hozzá. Saját elmondása szerint rengeteget profitált a CallCenteres munkából: magabiztos lett, szélesítette látókörét, nyitottá és elfogadóbbá tette. Ugyan miért ne lenne jó CallCenteresnek lenni? – tette fel a kérdést. Jó a közösség, jók a fizetések és folyamatosan fejlődhet az ember – mi lenne ez, ha nem egy jó lehetőség?

Még a flow-élmény sem marad el

„Ez egy tök jó munka. Akinek megy, az nagyon szép karriert futhat be” – folytatta Musimbe Dávid Dennis  humorista, aki hét évet töltött el telefonos értékesítőként „Kiskorom óta meg voltam róla győződve, hogy valami nagy dologra vagyok hivatott. Mást is kipróbáltam előtte, de amikor bekerültem egy CallCenterbe, akkor éreztem először, hogy megérkeztem, szinte bizsergett a kezem. Az volt életem első olyan munkája, ahol flowba tudtam kerülni” – idézte fel. Szerinte, ha valaki jól kommunikál, képes a tanulásra, a fejlődésre, és van benne kíváncsiság, akkor ebben a szakmában egyenes az útja felfelé.

 

Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű fukcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja a Jogi nyilakozatban foglaltakat.

Működéshez szükséges cookie-k
cookies-accepted
Ebben a cookie-ban tároljuk, hogy milyen típusú cookie-kat fogadott el.
EsenseKarrier
Munkamenet adatokat tartalmazó cookie. Oldal bezárása után ez a cookie megsemmisül.
Marketing cookie-k
_fbp
Ezt a cookie-t a Facebook Pixel használja, hogy nyomon tudja követni a weboldal tulajdonosa a kapmányának pontos eredményét.
Statisztika cookie-k
__utma
Ezzel a Google Analytics az oldal látogatóit különbözteti meg. Vizsgálja a felhasználó viselkedését az oldalon.
__utmb
Ezzel a Google Analytics vizsgálja az új munkamenetet.
__utmc
Az __utmb cookie gyermeke.
__utmt
Google Analytics használja ezt a cookie-t, hogy megakadályozza a mérési adatok túlcsordulását.
__utmv
Ezzel a Google Analytics tárolja az oldal fejlesztői által egyénileg definiált látogatói paramétereket.
__utmz
Ezzel a Google Analytics tárolja, hogy a látogató honnan érkezett az adott aloldalra.