Írj nekünk

[javascript protected email address]

Átadtuk az új nyíregyházi CallCenterünket

A nyíregyházi csapat ugyan már tavaly beköltözött az új CallCenterbe, a Nyíregyházi Egyetem épületébe, de a hivatalos átadó akkor elmaradt. Májusban viszont egy sajtótájékoztatóval egybekötve megtörtént az ünnepélyes esemény.

Átadtuk az új nyíregyházi CallCenterünket

A bővülési projekthez - amelynek keretében 67-ről több mint 200-ra nőtt a nyíregyházi kollégák száma - HIPA támogatást is kapott a CallComm, ezért az átadó ünnepségen ott volt egyebek mellett Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter, Kovács Ferenc polgármester, illetve az egyetem vezetői is.

A sajtótájékoztatón beszédet mondott a miniszter, aki egyebek mellett azt hangsúlyozta, hogy az üzleti szolgáltatási szektor tekintetében Magyarország Közép-Európában zászlóshajóvá vált és a korábban Budapest-orientált iparágban egyre inkább felzárkóznak a vidéki nagyvárosok, a szektorban foglalkoztatottak negyedét már a fővároson kívül élők adják. Az eSense csoportot az egyik legfőbb közép-európai telemarketing szolgáltatónak nevezte, és mint fogalmazott, a beruházás ráadásul önmagán túlmutató jelentőséggel is bír, az üzleti szolgáltatószektor ugyanis hatalmas segítség a tehetséges, nyelveket beszélő, egyetemet végzett fiatalok Magyarországon tartásában.

Varga Gábor, az eSense és a CallComm vezérigazgatója úgy fogalmazott: eredményeink és céljaink nem tudnának megvalósulni tapasztalt, jól képzett, elkötelezett, motivált munkavállalók nélkül és mivel a vállalat a kezdetektől fogva felismerte, hogy a működés sikere szempontjából a munkavállalói elégedettség az egyik legfontosabb tényező, nagyon fontos volt a munkakörnyezetük fejlesztése.

Hangsúlyozta azt is, hogy az eSense cégcsoport dinamikusan fejlődik mind operációs, mind üzleti szempontból: 2022-ben tődzsére lépett, 2023-ban elkészítette az első ESG jelentését, 2024-ben pedig megszerzi az ISO tanusítványt.