Mit kell tudni a munkáról?
Főbb feladatok
Kis - és nagyvállalati mobil, illetve vezetékes kapcsolattartóktól beérkező hívások fogadása, emailek és panaszlevelek kezelése, adminisztratív feladatok ellátása, belső levelezések nyomon követése és megoldása, valamint ügyfélpanaszok továbbítása társosztályokhoz, és az ügyfelek tájékoztatása az eredményről.
Az álláshoz tartozó elvárások
- legyen középfokú végzettsége
- lehetsz pályakezdő is
- legyél nyitott és pozitív
Amit kínálunk
- bruttó 300.000 forintos munkabér +cafeteria + utazási támogatás
- teljesen bejelentett munkahely
- 8 órás munkakör
- hétfőtől péntekig 08:30- 17:00 óráig
- modern irodai környezet
- home office lehetőség
Jövedelem
300 000 Ft
Helyszín
Miskolc
Végzettség
középfokú
Munkarend
8 órás
#8órás#ügyfélszolgálat#callcenter