Mit kell tudni a munkáról?
Attól függetlenül, hogy jelenleg nincs felvétel, továbbra is várjuk az önéletrajzokat. Ha jelentkezel, értesítünk, amint újra megnyílik ez az álláslehetőség.
Főbb feladatok
A feladat meglévő ügyfelektől érkező bejövő hívások fogadása, információ átadás, panaszkezelés, segítségnyújtás, ehhez kapcsolódó adminisztráció, kapcsolattartás társosztályokkal, valamint ügyintézéssel kapcsolatos telefonos ügyfélmegkeresések - értékesítés nélkül.
Az álláshoz tartozó elvárások
- legyen minimum középfokú végzettséged
- legyen hasonló területen szerzett minimum 1 éves, friss tapasztalatod
- legyen kitűnő kommunikációs és problémamegoldó képességed
- legyél ügyfélorientált, türelmes, nyitott személyiség
- szükség van felhasználói szintű MS Office ismeretekre
- szükség van pontos, precíz munkavégzésre
Amit kínálunk
- azonnali munkakezdés
- normál munkarend, napi 8 órában
- hétköznap 8:00-18:00 óra közötti beosztásokban
- béren kívüli juttatások
- év végi bónusz
- szakmai fejlődés, előrelépési lehetőség
- biztos, multinacionális háttér
Egyéb információk
Az iroda a 8. kerületben van, közel a Corvin negyed metróállomáshoz.
Jövedelem
300 000 Ft
Helyszín
Budapest
Végzettség
érettségi
Munkarend
8 órás
Dolgozz velünk! Gyorsan és egyszerűen jelentkezhetsz az adatok kitöltésével!
Magyarország vezető vállalati kockázatkezelési tanácsadó és biztosítási alkusz partnerünkhöz telefonos ügyfélszolgálatos kollégát.