Telekommunikációs területre keresünk back office adminisztrátort Miskolcra!
Mit kell tudni a munkáról?
Főbb feladatok
- bejövő és kimenő dokumentumok, szerződések megrendelési igények és a felmerülő problémák rögzítése
- háttérfolyamatok támogatása, ügyféladatok kezelése
- ügyfélelégedettség növelése
- őgyfélkapcsolattartóktól, társosztályoktól érkező igények feldolgozása
Az álláshoz tartozó elvárások
- legyen minimum középfokú végzettséged
- legyél pontos, precíz, és ügyelj a részletekre
- legyen jó a monotonitás tűrésed
- használd magabiztosan a számítógépet és kezeld magabiztosan az excelt
- legyen kiemelkedő a beszédkészséged
- fontos a kiváló a helyesírás
- jó, ha határozott személyiség vagy, aki szeret önállóan dolgozni
Amit kínálunk
- bruttó 300.000 forintos munkabér +cafeteria + utazási támogatás
- hagyományos, bejárós vagy hibrid munkavégzés, vagy akár távmunka
- 8 órás munkarend, csak hétköznap (8:30-17:00)
- teljesen bejelentett fizetés
- rugalmas vezetők
- modern iroda
- befogadó csapat, nagyon jó közösség
- mentorálás
Jövedelem
300 000 Ft
Helyszín
Miskolc,
home office, távmunka
Végzettség
Középfokú
Munkarend
8 órás
#8 órás#csakhétköznap#homeoffice#távmunka#Miskolc