Országos biztosítótársasághoz keresünk bér- és TB ügyintéző kollégát.
Mit kell tudni a munkáról?
Erre az állásra átmenetileg nincs felvétel.
Főbb feladatok
- Teljeskörű bérszámfejtési feladatok ellátása;
- TB kifizetőhelyi ügyintézés;
- Munkaviszonyokkal, juttatásokkal, SZÉP kártyával kapcsolatos adminisztráció;
- Havi adó- és járulékbevallás elkészítése és beküldése,
- A vállalat zárási határidőinek szigorú betartása, főkönyvi feladás elkészítése, egyeztetése;
- Adatszolgáltatások elkészítése és megküldése az illetékes szervek felé (KSH, NAV, OEP);
- Munkáltatói igazolások, letiltások, adókedvezmények rögzítése;
- Munkaidőnyilvántartás kontroll;
- Személyi anyagok naprakészen tartása;
- Riportok, statisztikák készítése;
- Munkavállalói kérdések megválaszolása;
- Kapcsolattartás a hivatalos szervekkel.
Az álláshoz tartozó elvárások
- Minimum 3-5 éves bérszámfejtői és TB kifizetőhelyi tapasztalatod van;
- Rendelkezel Bér/TB ügyintéző végzettséggel;
- Naprakész vagy a területet érintő jogszabályokkal és egyéb előírásokkal;
- Magabiztosan használod a NEXONbér programot (NEXON4 ismerete előny);
- Erős analitikus és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
- Önálló, alapos, precíz munkavégzés jellemez;
- Nem okoz problémát az Office programok napi használata.
Amit kínálunk
- Jókedvű, összetartó HR csapat;
- Cafeteria SZÉP kártyára (12 ezer Ft);
- Távolsági közlekedés térítése 100%-ban;
- Csoportos élet- és balesetbiztosítás;
- Egészségbiztosítás (a próbaidő után);
- Home-office lehetőség;
Jövedelem
600 000 Ft
Helyszín
Budapest
Végzettség
Szakirányú
Munkarend
6 órás
#bérszámfejtés#6órás
Értesítést kérek, ha újra elérhető ez az állás.
Add meg az elérhetőséged és email értesítést küldünk, ha tudsz jelentkezni erre a pozícióra...