Írj nekünk

[javascript protected email address]

Bér- és TB ügyintéző

Országos biztosítótársasághoz keresünk bér- és TB ügyintéző kollégát.

Mit kell tudni a munkáról?

Erre az állásra átmenetileg nincs felvétel.

Főbb feladatok

  • Teljeskörű bérszámfejtési feladatok ellátása;
  • TB kifizetőhelyi ügyintézés;
  • Munkaviszonyokkal, juttatásokkal, SZÉP kártyával kapcsolatos adminisztráció;
  • Havi adó- és járulékbevallás elkészítése és beküldése,
  • A vállalat zárási határidőinek szigorú betartása, főkönyvi feladás elkészítése, egyeztetése;
  • Adatszolgáltatások elkészítése és megküldése az illetékes szervek felé (KSH, NAV, OEP);
  • Munkáltatói igazolások, letiltások, adókedvezmények rögzítése;
  • Munkaidőnyilvántartás kontroll;
  • Személyi anyagok naprakészen tartása;
  • Riportok, statisztikák készítése;
  • Munkavállalói kérdések megválaszolása;
  • Kapcsolattartás a hivatalos szervekkel.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Minimum 3-5 éves bérszámfejtői és TB kifizetőhelyi tapasztalatod van;
  • Rendelkezel Bér/TB ügyintéző végzettséggel;
  • Naprakész vagy a területet érintő jogszabályokkal és egyéb előírásokkal;
  • Magabiztosan használod a NEXONbér programot (NEXON4 ismerete előny);
  • Erős analitikus és problémamegoldó készséggel rendelkezel;
  • Önálló, alapos, precíz munkavégzés jellemez;
  • Nem okoz problémát az Office programok napi használata.

Amit kínálunk

  • Jókedvű, összetartó HR csapat;
  • Cafeteria SZÉP kártyára (12 ezer Ft);
  • Távolsági közlekedés térítése 100%-ban;
  • Csoportos élet- és balesetbiztosítás;
  • Egészségbiztosítás (a próbaidő után);
  • Home-office lehetőség;

Jövedelem

600 000 Ft

Helyszín

Budapest

Végzettség

Szakirányú

Munkarend

6 órás
#bérszámfejtés#6órás
Mentsd el későbbre vagy küldd el valamelyik barátodnak ezt az álláslehetőséget!Elküldöm

Értesítést kérek, ha újra elérhető ez az állás.

Add meg az elérhetőséged és email értesítést küldünk, ha tudsz jelentkezni erre a pozícióra...